2009-11-03
 07:18:17

Dom ljuva nätterna är över :S

God morgon!

Känner mig helt död idag med dom ljuva nätterna där man fick sova i alla fall fram till kl 03 är nu slut för denna gången Emilia vaknade vid 23 igår kväll och när hon somnade har jag inte riktigt koll på men jag vet att Johan var in till henne vid 3 el 4 att hon orkar ligga där inne och hålla på i flera timmar hon borde ju vara skit trött fattar verkligen inte varför hon inte sover. Tack o lov så sov Casper bra i natt ändå han vaknade visserligen kl 06 men det gör inget när han har sovit bra hela natten.

Idag är det fullt upp fattar inte hur jag ska hinna med allt. Vid 12.10 kommer det två personer på hembesök och sen dags att hämta barnen på dagis för att sedan vara på ett annat möte kl 15 o sen försöka hasta hem till barnen och få i dom något att äta innan Casper ska på sin bamse gympa kl 16.30 får nog be Johan att sluta tidigare för jag kom precis på att jag har nog ingen barnvakt.

Regnet det öser ner som vanligt idag blir till att ta på sig full mundering av kläderna tar nog till o med gummistövlar idag för att undvika att dom andra skorna blir blöta så jag kan ha dom senare när jag ska på mötet.

Nu ska jag greja med morgonbestyr här hemma men ha en bra dag.

Kram


Ida

Oj du har fullt upp idag,hoppas att allt går bra!



PUBLICERAT: 2009-11-03, 12:51:54 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: