2009-11-07
 21:11:12

En bra dag <3

God kväll!

Ja vilken dag vi har haft helt otroligt vad vissa dagar bara kan springa iväg och försvinna. Emilia vaknde kl 05 imorse och tyckte att nu ska jag gå upp men vägrade ta upp henne så hon låg och babblade i sin säng till kl var runt 06.30 o somnade sedan om till 9 Casper kom till mig vid 7.30 o sen låg han hos oss och tittade på sin älskade svampbob :D sen la han sig i mellan mina ben i fotänden o kollade på tvn så jag kunde inte röra mig. Sen gick vi ner och åt frukost hela familjen och jag köpte ett par nya flingor igår crunchers med jordgubb och yougurth flaks i, var verkligen kanon goa :D Sen efter frukosten knallade vi ut för att kolla på en loppis som dom hade i församlingsgården och där fyndade jag 3 cd skivor för 20 kr varav ett bamse spel till datorn så imorgon tänkte jag instalera det och se om han klarar av att spela det såg inte så svårt ut.

Sen tog vi en vända på stan och kikade lite gick ner på sportaffären som firade 20 år idag och hade en massa aktiviiteter där inne bestämde oss sedan för att åka till Johans bror och kolla hur det gick med hans kök som han håller på o instalerar och när vi var påväg dit så ringde svärmor och sa att hon hade fyndat en massa saker till oss på loppisen så vi fick åka o möta upp henne först hon hade köpt en jättestor glas skål som vi ska ha en guldfisk i sedan var en sådan skål hade han som sålde den sagt. Sen fick vi en ny adventsljusstake en sån man har mossa i för våran har gått sönder så jag slängde den nu när jag röjde i skåpen, fick även en pajform som var hel oanvänd med ett jätte fint lock på o så fick Casper ett pussel på 150 bitar som var jätte svårt men Johan satt o pillade med det ett tag o han har kommit en bra bit på väg.

Sen vid 15 så begav vi oss emot Timmele till Caspers dagis kompis och där har det varit full fart tills för 30 minuter sedan då vi kom hem o slängde barnen i säng. När vi kom dit så tillbringade vi en timme ute först så barnen fick leka av sig det värsta Casper hade tagit med sig sin cykel så dom cyklade omkring men Casper hade lite problem eftersom det var så knöligt så dom lekte mest o hoppade i studsmattan :D Sen begav vi oss in och avnjöt en god fruktsallad och glass. Sen tittade barenen på bompa och sen åt vi tacos till kvällsmat var himla gott :D Tack för en jätte trevlig kväll hoppas vi ses snart igen :D

Nu ska jag avnjuta resten av kvällen i soffan och bara vara känner mig tröt o har haft ont i magen hela dagen igen så jag tror jag blir galen fortsätter detta så måste jag gå till doktorn men får vänta lite till har nämnligen inga pengar o vill inte ta de på räkning heller o sen har dom gjort om det lite med så man får inte ta det på räkning så längre om man inte är där akut.

Ha en bra kväll.

Kram!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: