2009-11-12
 22:40:26

En bra dag

God kväll!

Oj detta blev en dag med många händelser mötet vi var på idag gick bra hoppas bara att det blir bra i slutet med så att man inte får löften och sen så blir det inte som man vill ändå. Men skulle i alla fall få in lite imorgon så man kan fixa det nödvändigaste. Sen var det tillbaka till Johans jobb o vänta där tills det var dags att hämta barnen och så träffade jag chefen på dagis och hon sa att jag fick praktikplatsen YES så om allt klaffar så börjar jag på måndag om barnen har hunnit blivit friska tills dess.

För när vi kom hem ifrån dagis så hade båda två feber men kan ju vara sprutan som dom fick igår men båda två hostar som galningar så ja vi får se vad det bär åt för håll. Jag själv har skit svårt att andas just nu så jag ska gå upp o ta min medicin o sedan krypa ner i säng och imorgon är Johan ledig så skönt och jag hoppas att vi får en mysig helg har ju lite att stå i men det får man ta i den takt man hinner.


Ha de bra alla.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: