2009-11-06
 12:52:28

Familjecentralen

God middag!

Ja imorse tog vi lite sovmorgon Casper låg inne hos mig och kollade på tv svampbob fyrkant en av hans favoriter sen gick vi ner och gjorde frukost för att sedan bege oss till öpnna förskolan och väga Emilia som hade gått upp men inte mycket men kurvan går åt rätt håll i alla fall. Vi var där till kl var ca 11.30 sen knatade vi iväg till arbetsförmedlingen för att hämta lite info om detta med praktikplats för jag har ev fått en så jag håller tummarna för att det blir så som jag vill. Sen lät dom inte jätte negativa till att jag kanske kunde få bidrag sen när jag går igenom skolan sedan så jag hoppas att det blir så för då har jag i alla fall en liten inkomst fram till mars då jag fyller 25.

Sen var det meningen att vi skulle ha gått upp till vårdcentralen för att vaccinera mig själv men Emilia fick något frispel och bara skrek som vanligt när hon sitter i vagnen för att hon inte får ha nappen en himla dum ovana som hon har lärt sig så nu ska jag vänja av henne vid det för det går inte ens fem minuter när hon har suttit i vagnen innan hon säger babb så det är himla onödigt hon har den ju inte annars jo för tillfället då men hon sitter o vilar i sin stol o sen när hon har gått därifån lägger hon ifrån sig den själv. Just nu håller hon på o försöker pula ner den i fickan hehe. Johan jobbar idag som vanligt på fredagar hade varit skönt att ha honom hemma men vad gör man :S

Ikväll tänkte jag att vi skulle äta räkpaj köpte billiga räkor på willys för tio kr så har tagit fram dom och ska bara hitta ett bra recept på en bra pajdeg eftersom jag bara har rågsikt hemma. Ska genast ta o surfa in på recept.nu.

Hoppas att ni får en jätte bra dag.

Kram o hej!


Älskar er mina goingar :D


Jenny

Hej:) Här har vi också kört nappavvänjning, Astrid får bara ha den i sängen nu o vet att så fort hon lämnar sängen så får den vara kvar där, går jätte bra! Hon får ha den i bilen om hon ska sova också men annars försöker vi hålla den borta.



Ha en fin kväll o hoppas du hittar något recept! Kram Jenny



PUBLICERAT: 2009-11-06, 13:30:02 | URL: http://jennyn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: