2009-11-19
 21:32:32

Förlåt kasst bloggande

God kväll!

Ja här har det varit tomt ett par dagar men jag har inte orkat blogga varit fullt upp o sen så har jag en evig tandvärk som malen i huvudet o munnen hela tiden orkar inte med att ha ont i munnen snart blir det värre så måste jag ringa till tandläkaren o få en tidigare tid. Igår var vi i Borås med Emilia hos hjärtläkaren och det gick bra han var jätte nöjd med henne och sa att vi behöver inte komma dit på 6 månader nu o är det bra efter dom 6 månaderna så ska hon gå årsvis hos honom :D känns skönt :D Casper var även en sväng hos tandläkaren igår och hans tänder var jätte bra bara tandläkaren som klagade på att han hade nappen på natten men det gör dom ju alltid men ja vad gör man när han blir hysterisk :S

Sen igår kväll var jag hos Emma och grejade med hennes hår hon har så långt hår så det var svårt för henne att färga det själv så jag fick hjälpa till var kul var längesedan jag grejade med någons hår färgar mest bara mitt eget hår o jag skulle verkligen behöva göra det själv nu med var ett tag sedan nu o det syns när man tittar i hårbotten. Idag har vi varit i Borås igen och det var inget kul var jobbigt att behöva sitta o förklara sig och så o så det var verkligen tufft o sen sitta o vara tyst när man får kritik och inte vill brusa upp men man känner inombords att man blir SKIT arg. Men får hoppas att det löser sig till det bästa när vi ska dit igen om 3-4 veckor så får vi se vad som händer då. Men jobbigt att behöva gå o vänta hela tiden.

Imorgon ska jag o barnen kanta till öppna förskolan och sen ska vi inte göra något direkt vad jag vet måste satta fart med den sista packningen för nästa vecka hinner jag inte något o i helgen så är det lite mera o göra Casper o jag ska på kalas hos en dagis kompis och sen ska vi ev åka till ikea på söndag och köpa gardinfästen och ev någon lampa till barnens rum. Johan ska jobba imorgon o sen ska han upp till det gamla paret och greja med löv som måste upp innan det blir snö. Sen ska han iväg till svenljunga med en kompis och hämta en våningsäng som dom har köpt på blocket. Sen blir det nog en lugn kväll kommer inte hinna se Johan mycket antar imorgon så blir mys i soffan.

Hoppas att ni alla har haft en bra dag.

Kram o hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: