2009-11-25
 20:23:40

Förlåt mig bloggen!

God kväll!


Gud dagarna bara rusar iväg fattar inte att det är torsdag redan imorgon :S men det har varit en bra vecka är dock väldigt trött men ja vad gör man inte när man inte är van vid att gå upp kl 06 o vara igång till kl 19 då barnen går o lägger sig. Dom är väldigt duktiga o Emilia stormtrivs på dagis hon är så himla glad och pigg när jag hämtar henne o när jag lämnar så springer hon nästan in med kläderna på sig :S

Idag har jag grejat med allt möjligt jag o barnen har bakat negerbollar och sen så har jag gjort en pepparkaksdeg på 7 liter så ska bli skoj o se om pepparkakorna blir bra när dom bakar dom på måndag. Sen så har jag plockat fram mellanmålet helt själv idag i ett jätte kök men det gick bra glömde inte så mycket i alla fall men fick springa ner ett par gånger.

Nu sitter jag o kollar på tv och ska bara ta det lugnt imorgon ska jag till tandläkaren för att se hur det blir med mina tänder hoppas på ett bra upplägg i alla fall.

Ha en bra kväll.

kram


Anonym

Det heter inte negerbollar.......chokladbollar!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: