2009-11-23
 21:12:56

Första dagen på praktiken

God kväll!

Ida gär det den trötta versionen som skriver av mig jag känner mig gnaska seg men det beror nog mycket på att jag sovit så himla oroligt i natt Johan ramlade in hemma runt 3 tiden och då låg vi o pratade lite o sen så blev jag nästna klarvaken o somnade om vid 5 o sen 1 timme senare skulle jag upp o det blev inte direkt mycket sömn eftersom jag inte kunde sova speciellt bra.

Kl 6 så väckte vi barnen och Casper fick kolla lite på tv innan vi åkte iväg till Johans jobb och vi gick därifrån vid 7.15 för jag skulle lämna dom först sen så började jag kl 7.30 sen så slutade jag kl 16 så har varit fullt upp o jag har inte gjort direkt jätte mycket på praktiken idag men det blir bättre när man har kommit in i det osv. Sen har vi bara tagit det lugnt här hemma känner mig sliten o sen har jag o Casper tagit en dusch sen efter dom somnade så vart det slagläge i soffan.

Hoppas att ni har haft en bra dag.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: