2009-11-20
 20:14:24

Fullt ös medvetslös typ.

God kväll!

Ja hjälp denna dagen den bara försvann. Jag o barnen gick till öppna förskolan vid nio tiden imorse och där mötte vi upp ida med familj och sen när klockan var 12.30 så var vi påväg hem därifrån gick med dom ner på ica och sedan gick jag o barnen hem Emilia fick sova lite och Casper o jag satt halv döda på soffan känndes det som typ. Jag halvslumrade och Casper kollade på lilla röda traktorn. Sen när Emilia hade vaknat så var jag tvungen att gå ner o köpa blöjor eftersom det inte fanns en ända att uppringa i huset hade totalt missat att dom var slut :( så fick ringa hem till ida o ove och säga att jag inte var hemma när dom skulle komma men tog ju inte jätte lång tid att gå till ica o köpa blöjor men det var hur många där det var nästan hystersikt mycket folk men fredag på ica ja det säger ju bara en sak o barnbidrag ingen bra kombination.

Sen så kom Ida med familj och sedan åt vi lite korv o dom hade köpt med sig pommes och sen så åkte våra gubbar iväg till svenljunga och hämtade en säng och jag o Ida var kvar här hemma med barnen som inte hade några öron och stökade o bökade men det var bara för att dom var trötta efter dom hade rivit ut hela Caspers rum och sen städat satte dom sig och lekte med lera och där var dom ett tag o gjorde sedan en koja under trappen så vart lite lugnare sen var det bompa som gällde och under bompa så kom våra gubbar hem så dom gick hem till sig för att lägga barnen. Tack för en trevlig dag :D

Nu sitter jag här o kollar på ett avsnitt av csi som jag redan sett och min kära make han sover gott snarkar så taket ekar,känns lite tråkigt då jag inte sett honom på hela dagen men vad gör man förstår ju att han är trött men känns lite tråkigt.

Ha en riktigt bra fredagskväll jag sitter här i mörkret med ett ljus på bordet och funderar lite på allt möjligt.

Kram o hej :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: