2009-11-03
 19:25:21

GÄSP

God kväll!

Ja idag är man minst sagt trötter jisses vilken dag den har verkligen varit lååång men det har innefatat mycket bra saker med så man ska väl inte klaga antar jag men när man inte är van vid det så lägger hjärnan av någonstans på vägen :S Blir inget långt inlägg idag ska sätta mig med mitt cv som vi pratade om på mötet när jag ändå har det i huvudet så hoppas jag på att få klart det för allra sista gången nu för är ett himla mickel med det där dumma cvt o säljebrevet tur att man har blivit ganska bra på det nu i alla fall. Barnen sover gott dom var trötta idag Casper har varit på gympa ikväll och det hade gått kanon :D

Ha en bra kväll så kanske jag skriver mera senare.


Kram O hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: