2009-11-14
 07:07:02

Gekås Ullared nästa

God morgon!

Ja nu är det andra dagen irad jag inte kan sova pga att jag har så himla ont i magen blir galen på detta måste söka för det om det fortsätter så här för jag kan ju inte gå o ha så himla ont hela tiden :( Men det är lugnt och skönt i huset i alla fall alla 3 sover gott Emilia har sovit fram till kl 06 då hon började gny lite men sen somnade hon om igen. Hon har nog som jag skrev om igår kväll ont i magen så måste försöka få tag i något medel innan vi åker iväg så hon kan få sköta sin mage inte kul och åka iväg om hon har ont o blir grinig.

Igår vid 21 så hörde vi Casper tassa upp och trodde han var på väg till toa för det brukar han göra ibland. Men när jag gick upp så hittade jag inte honom någonstans då är han påväg och ska klättra upp i vårat sovrums fönster så jag frågade honom vad gör du där?? Han mumlade något till svar och jag sa lite försiktigt kom så går vi o lägger oss igen fick något mumel till svar igen. Jag insåg ganska snart att han faktiskt sov fortfarande för så fort han la sig på kudden så vart han helt stilla. Lite kul att han har börjat gå i sömnen det vet jag att ja gjorde när jag var mindre o har för mig att någon av mina systrar har gjort det med. Kanske är vanligt jag vet inte riktigt men Casper har inte gått o sömnen innan men pratat i sömnen har han gjort många gånger men det gör min mamma med så det är nog därifrån :D

Kl 9 ska vi åka är det tänkt så jag ska snart börja väcka upp resten av familjen så vi får i oss en bra frukost och sedan lämna Casper hos farmor och sen hämta upp Emma och Jonathan :D vädret kunde vara lite bättre dock men man ska väl inte klaga antar jag för är ju hyfsat varmt ute om man ska lite på termometern visade 5 grader bättre än noll som det var igår.

Ha en bra dag så skriver jag mera ikväll om jag orkar hur vi har haft det.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: