2009-11-11
 20:28:51

God kväll!

Hejsan!

Denna dagen den försvann bara fattar inte vart den tog vägen. Efter en mycket jobbig natt så tog vi sovmorgon Casper han bestämde sig för att vakna kl 06 så det var ju si så där skoj. Men sen började jag greja på övervåningen med att packa in kläder och sånt i lådor som man inte behöver ha just nu sen så rensade jag i Caspers garderob på små kläder igen känns det som ungen växer ju så det knakar just nu så man blir nästan häpen när man ser hur mycket som blir för litet hela tiden. Hittade bland annat 7 par kalsonger som var för små och någon har gått o ätit upp hans strumpor för dom finns ingenstans fattar inte vart dom tagit vägen han har typ bara 2-3 par strumpor nu.

Sen kom svärmor och var med barnen lite medans jag grejade i köket med att packa ner saker ifrån köksskåpen sen ringde min familjebehandlare och kom på besök en snabbis sedan var det dags att gå upp till vårdcentralen för att ta andra sprutan av knorren och hoppas nu att barnen klarar sig utan att få den sjukan. När vi var på väg därifrån så ringde Emma och dom stod utanför oss och väntade mer eller mindre :D sen så tog jag en tripp till ica för att köpa fil o mjölk som var slut sen var vi hemma här och härjade en stund lagade mat och hade det mysigt väntade på Johan vid maten men han kom aldrig så lånade Emmas mobil och ringde efter honom då var han hos sin bror på jobbet och bytte däck hade totalt glömt att han skulle dit det fanns inte i min hjärna. Så vi fick äta vidare utan honom men hade ju i alla fall besök vid maten :D sen  har jag inte gjort mycket jag efter dom gick hem barnen la sig utan problem Emilia somnade som en sten och Casper med men han hostar som tusan på kvällarna.

Nu ska jag kika klart på tvn o sedan gå o ladda upp mig inför mötet vi ska på imorgon hoppas hoppas att det blir som jag vill o att vi får hjälp.

Ha en bra kväll mina kära vänner.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: