2009-11-13
 07:45:45

God morgon!

hejsan

Ja denna natten den blev hyfsat lugn Emilia hon har nanat hela natten hörde henne vid 00 en liten sväng men annars har hon sovit kan ju bero på febernn hon har om det är därför hon sover så gott och sedan har hon ju varit vaken nästan 2 nätter i rad så det sätter väl sina spår antar jag. När jag var på väg i säng vid 23 tiden så kom Casper upp o sa att han frös så gick in och la på honom täcket och ökade värmen på elementet men efter ett tag så kom han upp igen när jag stod i badrummet och borstade tänderna o skulle kissa jag tänkte inte mera på det men när han sitter där på toa så ser jag hur han skakar han rycker i hela kroppen tänkte vad är detta nu då. Så tog fram termometern och tog febern nej ingen feber den visade 37 grader så jag la honom i våran säng för att hålla koll på honom men han slutade inte att skaka han låg och kved och hade sig så efter 10 minuter så lägger jag armen om honom bara för att få honom att lugna ner sig har ju hållt om honom hela tiden men då känner jag att herregud vad varm du är så jag tog fram tempen igen och då visade den 40 grader :O

Så i med alvedon och efter ett tag så slutade skakningarna så det var bara ren feberfrossa men när han inte hade feber första gången så tänkte jag att ja ger ingen alvedon för tänkte att det var biverkning av knorr sprutan för jag läste på pappret att man kunde få frossa. Men så som han skakade har han nog aldrig gjort jag blev nästan lite rädd för att han skulle hyperventilera sig när han andades så konstigt. Nu sover mina 3 älsklingar gott två i våran säng och en liten prinsessa i sin egen säng. Jag själv har sovit klart känns det som har så himla ont i min mage och samt munnen tandvärk som tusan så nu sitter jag här i godan ro och knapprar på min kära blogg.

Har faktiskt kommit på att det är ganska rogivande att skriva när man känner att man har tid och orken för att skriva av sig lite och sen att släkt osv som bor längre bort kan se vad som händer i våran vardag blir ju ett sätt att hålla kontakten fast ändå inte på något märkligt sätt.Så att ha börjat blogga är nog det bästa jag gjort det har fått mig att lätta på trycket även om inte allt skrivs i bloggen och allt i detalj så är det ändå skönt att kunna skriva om sånt som är jobbigt osv.

Ha nu en riktigt bra dag jag ska vårda om min familj och se till att vi blir friska och jaga kartonger idag dom vi har är slut o har en massa små saker i skåpena i köket som vi borde få ner i kartonger.

Kram mina nära o kära.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: