2009-11-09
 19:55:17

Grå mulen dag

God kväll!

Ja denna dagen har verkligen varit grå o trist men shit vad det blåste ute när jag var o hämtade barnen var ju helt slut när jag inte ens var hälvägs det gjorde ont i luftrören med och mitt nöt glömde jag min astma spray i fel jacka så var tvungen att stanna fera gånger Casper frågade tillslut mamma varför stannar du hela tiden.hehe men vad ska man göra när man får andnöd :S hade ett möte på dagis i 45 minuter så jag var ganska trött i huvudet efteråt Casper var lite ledsen när jag kom o hämtade honom för han satt och grejade med en uppgift som han missade när han var sjuk men han la den i sin låda så skulle han fortsätta med den imorgon.

Nu har jag precis sjunkit ner i soffan och ska snart kolla på ullared som börjar på kanal 5 verkligen en hitt gillade förra programmet eftersom man varit där själv och just nu längtar även jag dit för att shoppa julklappar och kläder till barnen.

Ha en bra kväll.

Kram


Ida

Vi sitter också och tittar på Ullared,det finns då väldigt speciella personer med där! :)



PUBLICERAT: 2009-11-09, 20:56:40 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: