2009-11-02
 19:36:41

Hatar min mage :(

Ja det är det minsa ordet man kan säga om den just nu det mal i magen hela tiden fattar inte varför men tror jag har fått magkatarr så ska gå till apoteket imorgon och kolla om dom har något man kan köpa för det vet jag har köpt något för ett tag sedan men minns inte vad det heter o kostar just nu.

När jag skulle åka iväg o hämta barnen på dagis så hade himlen öppnat sina protar med REGN jösses vad blöt jag blev o för att inte tala om när vi skulle cykla hem igen det droppade vatten om mig och mina skor var genomblöta. Vi gick upp till Emma och lämnade vårat playstation som hon har köpt av oss hoppas du får kul med det :D Jag var tvungen att låna ett par strumpor av henne och hon höll på att tvätta så mina skor fick stå i torkskåpet ett tag men dom torkade snabbt vart nästan förvånad. Sen for vi hem och började greja med maten sen var det dags för bolibompa och sen fick barnen hoppa i säng Casper var riktigt trötter idag men säkert bara för han inte varit på dagis på en vecka.

Nu sitter jag i soffan o har ett berg med tvätt här i soffan som måste vikas så ska ta tag i det och sedan ska jag nog gå ner o köpa något gott att tugga på är så himla sugen på något sött men har inget hemma. Sen ska Johan åka till Falköping och hämta sin mamma vid tåget som har varit i sthlm sedan i fredags.


Ha en bra kväll.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: