2009-11-02
 12:42:27

Känner mig mörbultad :S

God middag!

Jag känner mig helt slut i kroppen den lyssnar inte på det jag vill att den ska göra har ont överallt och för att inte tala om hur ont jag har i min mage :( Men jag hoppas att det går över snart blir tokig annars. Natten har varit hopplös Casper kom till mig vid 00.30 o sen har han sprungit fram o tillbaka emllan vårat rum och hans säng vid 01 så vaknade Emilia och när klockan var 04 så somnade vi allihopa Johan han snarkade gott i sin säng så jag känner mig minst sagt helt slut huvudet värker och dunkar pga sömnbristen. Varför kan inte mina barn sova på nätterna och Casper som alltid har sovit bra annars varför börjar han springa så på nätterna fram o tillbaka?!?

Idag så har jag lämnat mina barn på dagis Casper längtade dit massor han har frågat hela helgen om han får gå till dagis inte lätt att ha höstlov och inte förstå att man inte får gå bara för att man är ledig. Men idag skulle dom på teater så han blev glad :D När jag hade lämnat dom på dagis så åkte jag o lämnade min cykelkärra på Johans jobb sen åkte jag hem och grejade med en massa papper som jag skulle lämna in på olika ställen sen åkte jag hem och gräddade några pannkakor o sitter nu o kollar på slutet av sjunde himlen.

Här är bilden jag försökte ladda upp igår hoppas att det fungerar nu bara nehe det gjorde det viss inte :(

Ha det så bra så hörs vi ikväll.
Kram


Ida

Oj vilken jobbig natt,det är tungt utan sömn!



PUBLICERAT: 2009-11-02, 14:40:38 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: