2009-11-04
 12:20:37

Kreativ

God middag!


Ja jag har kännt mig ganska kreativ ett tag fick ett ryck till att börja städa i köket så nu är allt diskat och ugnen är renskurad med svinto och gallret är rent ifrån inbränt fett. Nu sitter jag och barnen o ritar i köket har precis gjort en mammut med en ritmall den såg inte klok ut.hehe.

Pratade med Johan för ett tag sedan och han skulle nog komma hem vid 14 idag för han mådde inget bra han hade ont i halsen och kände sig almänt hängig o huvudvärk. Casper sa imorse att han hade ont i huvudet så jag antar att det är något som går för jag har med ont i huvudet tror även att jag har feber känns så i alla fall har inte tagit den men brukar ju kännas om man har feber i alla fall jag känner det för jag har så sällan feber.

Ska ta och fortsätta att rita med trollen och snart sätta igång ugnen så den hinner bli varm till pommesen och kycklingen jag tänkte att vi skulle äta idag måste hitta någon sås med för blir så tråkigt att äta det bara så men jag får hitta på något annars får jag göra egen curry sås har aldrig gjort det innan men det återstår att se hur det går kan ju inte vara jätte svårt måste ju finnas något recept på nätet att hitta får sätta mig o kolla runt lite om en stund.

Ha det så bra.

Kram


Ida

Ditt städryck hade gärna fått smitta av sig på mig.hade också behövt rengöra ugn och allt. Men det är ju så gräsligt tråkigt! :)



PUBLICERAT: 2009-11-04, 12:58:21 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: