2009-11-04
 20:10:34

Kväll o väldigt mörkt

God kväll!

Johan kom hem vid 14 och då hade jag precis satt igång med lite mat och Emilia hade jag lagt för att sova middag en stund då jag upptäckte när vi var ut på en liten mini promenad att hon hade feber för när vi var ute bara skrek hon i ett o när vi kom in så var hon väldigt varm så hon fick sova i 45 minuter och hon somnade faktiskt bra nu ikväll ändå. Casper han låg på soffan o vilade när Johan kom hem även han med feber så det har varit en ganska lugn dag här idag barnen har lekt med sina sparkbilar idag efter vi hade ätit middag och ätit en kladdkaka som Casper ville att vi skulle baka i ordning sen var det bolibompa för barnen och sen sängen Casper var riktigt trött. Så imorgon blir det inget dagis för mina små troll dom får vara hemma och vila upp sig så dom klarar nästa vecka på dagis i stället.

Just nu sitter jag och lägger in lite kort ifrån kameran som jag tog på Emilia igår hon såg så himla rolig ut fattar verkligen inte varför jag inte kan lägga in kort på bloggen får snart ta o mejla dom o fråga vad de är för fel har någon annan samma problem?

Ha en bra kväll nu ska jag sätta mig i soffan som jag visserligen redan sitter i med ett glas coka cola.

Kram o hej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: