2009-11-06
 21:05:18

Kvälls promenad och räkpaj :D

God kväll kära vänner!

När Johan kom hem ifrån jobbet så tog vi och åt lite mat köttfärsås o pasta vart väldigt god smak på det faktiskt vet inte vad jag gjorde för mirakel hehe. Sen satt vi ett tag och funderade på vad tusan ska vi göra så vi klädde på oss och gick ut och gick en sväng med barnen gick till lidl för att köpa mjölk och bröd samt panta en himla massa burkar som bara låg o skräpade överallt. Sen gick vi gågatan ner och Emilia gick själv och hoppade i alla vattenpölar som fanns fast hon fick inte gå i dom djuoa eftersom hon inte hade några överdragsbyxor på sig.

Sen började jag med min räkpaj hittade ett bra recept men råkade glömma spara ner det så jag får leta upp det igen sedan var i alla fall räkor och fetaost i mums och vitlöksbröd till det var himla gott faktiskt. Imorgon ska vi gå på någon loppis i församlingsgården där det var fiskdamm och annat kan ju vara kul för Casper att få dra i snöret vet att jag älskade det när jag var liten sen vid 15 ska vi bege oss till Timmele och hälsa på Caspers dagis kompis var ett tag sedan nu det ska bli trevligt. Casper ringde till henne innan han blev helt till sig han sprang omkring som en dåre och babblade för fullt.haha han såg för söt ut :D

Nu ska jag återgå till tvn vet inte om jag känner mig jätte motiverad till att kika på något faktiskt känner mig bara trötter borde kanske gå o lägga mig men hur kul är det att lägga sig kl 21 på en fredag,hmm nej får ta o vara vaken i alla fall till 22 innan man kan lägga sig.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: