2009-11-21
 21:47:27

Lika som små bär

Jag hittade en sida på nätet som jag inte varit in på flera år Lunarstorm och då hittade jag en massa kort som jag har lagt in för många år sedan. Roade mig med att göra ett kollage av barnen resutatet blev så här lika eller hur :D



Sen hittade jag även detta kortet på casper när han var liten så socker söt o liten tänk att han har varit så liten



Denna bilden på Emilia gillade jag kommer ihåg när jag tog den på henne o det känns nästan som igår


Tänk vilken resa barnen gör igenom deras uppväckt och dom växer upp och blir stora och egna individer man får vara noga att fota för man glömmer ack så fort dom där ljuspunkterna och sakerna dom gör.

Kram o ta hand om er


Ida

Dem är väldigt lika småbarnen! :)



PUBLICERAT: 2009-11-22, 00:35:29 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: