2009-11-29
 20:29:38

Nu har vi flyttat !!!!

Hej på er!

Jag har inte glömt er jag lovar men varit fullt upp så det heter duga är så himla trött i kroppen så jag blir tokig benen är som gele och ja hela kroppen värker. I går så gick flytt lasset och då gick det mesta iväg alla möbler och nästan alla kartonger och nu är det bara lite små saker kvar där borta på det gamla stället och idag har vi ägnat dagen åt att packa upp saker på sina platser men det är verkligen inte lätt att veta hur man ska ha det och så men har kommit ganska långt ändå tycker jag. Har plockat upp nästan allt som ska vara i bokhyllan och har några lådor kvar som ska in i köket och böckerna som ska vara i en annan bokhylla. Är lite rörigt men det får lov att gå blir ju bara till det bättre :D

Imorgon så ska jag till praktiken igen och det ska bli skoj hoppas denna veckan blir lite lättare var grymt trött på kvällen i början av veckan men i torsdags o fredags kändes det lite bättre men man vänjer sig väl med anatar jag och min kropp är ju inte alls van vid att jobba 7.30-16 men det är så himla kul att inte bara behöva sitta hemma och uggla :D Imorgon ska Casper även på en utflykt med dagis dom ska åka till en skog där dom ska äta mat och ha med sig eget fika så ska bli kul att se hur han har haft det där :D Nu ska jag återgå till mina kära lådor och sen ska jag ta mig en dusch samt krypa ner i sängen ska bli underbart :D

Surfar föresten nu på 10mps gratis hittade ett nätvärks utag i vårat sovrum och en sladd i en låda för en stund sedan så jag pluggade in den och vips så fungerade det :D Helt underbart då vårat andra kommer att dröja ca 5 veckor innan det är klart.

Ha det så bra mina kära så ska jag försöka lägga upp lite kort imorgon på vårat nya ställe :D

Kram o hej <3


Ida

Så kul att få se bilder därifrån sen! :)



PUBLICERAT: 2009-11-29, 20:46:09 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: