2009-11-08
 22:25:01

Packat som en dåre idag

God kväll!

Jisses vilken fart det har varit här idag har packat från det att vi gick upp känns det som och hunnit med att äta lite farsdags tårta som svärmor kom med innan. Har nu nästan fått ner allt i kartonger o säcker på övervåningen imorgon ska jag gå på köket och packa ner det som inte behövs och sen så ska jag placera allt så det får plats i samma skåp så jag kan göra rent alla dom andra skåpena så jag slipper flyttstäda dom med sedan har jag gjort det nu så är det ju klart så att säga. Tror även att jag ska gå på badrummet här nere och gå igenom garderoben för där finns en massa skräp rent ut sagt en del ligger kvar i karton sen vi flyttade hit hur sjukt är inte det :S

Så jag har inget skojigt att komma med idag kollar just nu på och så kom polly på trean och ska väl kika klart på den sen blir det sängen ska ju lämna barnen på dagis imorgon om Emilia kan gå för hon har verkligen varit trötter idag hon satt o somnade i soffan vid 18.30 så det var bara till o gå upp o lägga henne konstigt att hon var så himla trött fast hon sovit 1 ½ timme på middagen idag för hon var så trött innan lunch sen så gick det inte så bra att väcka henne så hon sov längre än hon skulle men det verkar ju inte ha spelat någon roll änn så länge i alla fall.

Ha en jätte bra kväll det som återstår inte mycket nu för min del i alla fall.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: