2009-11-16
 21:29:11

Scharlakansfeber eller inte ?!?

God kväll!

Denna dagen har varit seg som attan vaknade stel som en pinne imorse jisses orkade inte ens gå upp. Lämnade barnen på dagis och sedan åkte jag till Johan på jobbet och var där ett tag för att sedan cykla hemåt och fick då ett telefon samtal och jag beslutade mig för att dra tillbaka min ansökan så nu slipper jag tänka på det mera ska bara ringa en annan och medela det med imorgon sen så är det avklarat. Sen pratade jag lite med min kära mor på telefonen börjar att sakna henne mycket var ett tag sedan jag träffade henne nu :(

Sen åkte jag till Johan igen med en massa papper som vi skulle fylla i och sen var det dags för dagis igen. Denna dagen har jag inte gjort mycket det hörs va :D Lämnade ett papper på arbetsförmedlingen och sedan så gick vi hem.Väl hemma ringde Emma och frågade om dom kunde komma förbi en snabbis och det gjorde dom barnen lekte och hade sig. Sen var det dags för middag och Emma o Jonathan gick hem var en pina att få i Casper maten han bara petade i den och han var inte alls på bra humör. Sen så satte vi oss och pysslade i köket ett bra tag o sen kollade vi på bolibompa.

Casper var riktigt trött såg nästan borta ut när man kollade honom i ögonen och vi gick upp o tog febern men den visade inget och tänkte vi byter om till pyjamas och upptäckte då att han har små små röda prickar på hela bålen o ena armen så jag blev genast misstänksam och eftersom det är en som har haft Scharlakansfeber så jag tror att de är det han har fått så imorgon ska jag ringa läkaren och se vad dom säger.

Nu ska jag kika på tvn men ha de jätte bra.

Kram




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: