2009-11-17
 19:43:15

Slött

Ja denna dagen har varit slö bortsett ifrån läkarbesöket så har vi bara varit hemma och Casper har varit på gympa och jag o Emilia gick ut och gick en sväng och kikade i skylt fönstrena och bara myste Emilia skulle dock hoppa i pölarna som låg på gatan haha men hon hade skoj :D Sen så när vi stod och tittade i skyltfönstret så gick Emilia in i gången mellan husena ner till ica och där kom Casper o Johan gåendes gissa om dom blev glada båda två Casper han skrattade som en galning när han såg Emilia o mig :D

Just nu sitter jag och surfar runt på cellbes och ska ev beställa dom HÄR tycker dom skulle passa jätte fint i vårat sovrum och det praktiska med dom är ju att man kan byta ut stjärnan emot en vanlig skärm när det inte är jul o på så sätt har man ju fått en gratis lampa :D ska surfa vidare och se om jag klickar hem några prylar längtar lite till julen nu faktiskt så man får det lite mera i ordning samt att man får baka lite jul gott o lussekatter,mys på hög nivå

Ha en bra kväll

Kram


Ida

Så du längtar också till jul, gör jag med. Hade kunnat ta fram alla julsaker redan nu bara föratt det är så mysigt! :)



PUBLICERAT: 2009-11-17, 23:07:24 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/
Emma

Jag längtar med efter jul nu.. hehe.. tvättar min julgardiner å dukar idag.. hehe.. KRma



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: