2009-11-04
 10:03:24

Suck Suck

God morgon! eller är det kanske middag snart ?!

Ja natten det blev hemsk har legat vaken mellan 2-5 Casper kom till mig o vart väldigt ledsen bara för att de var mörkt men om vi tänder lampan så vaknar Emilia i stället så han blev hysterisk i stället.Någon som har ett bra tips på en mild natt lampa som inte lyser upp hela rumet. Men sagt och gjort så vaknade ju Emilia och vägrade somna om så hon höll på o babblade där inne i flera timmar. Casper han somnade när klockan var 4 tror jag. Så idag känner jag mig mörbultad minst sagt.

Idag blåser det som tusan ute så jag tror att vi blir inne idag o grejar lite vet inte riktigt Emilia är väldigt snorig och jag känner mig tjock i halsen så vi är nog på  väg att bli sjuka skulle jag tro. Emilia snöt ut en massa snor ur näsan innan fattar inte vart allt kommer ifrån !??! Nej nu måste jag försöka vakna till liv på något sätt fast jag vet inte hur.

Ha en bra dag.

Kram


Anonym

koka starkt kaffe..... Hoppas ni blir bättre gumman å att dom sover i natt.. Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: