2009-11-21
 20:00:34

Trött dag men fullt ös :D

God kväll!

Ja denna dagen vart tog den vägen?!? Natten var rätt ok fram till kl 04 imorse då jag trode att jag skulle dö mer eller mindre Johan han hostade som en galning och Emilia var vaken o ledsen ville ha välling sen så kom Casper o la sig hos mig men gick in till sig efter ett tag o johan han hostade så han spydde nästan blev så less så jag gick ner o hämtade hostmedicin och sen så blev han ganska tyst lathet kan det kallas men vad gör man när man inte kan sova o den ena bara hostar så .Idag så har jag jagat present och lite kläder till Casper som har varit på kalas han hade jätte skoj sen när vi kom därifrån så tog vi och gick en promenad ute var skönt att komma ut o röra på sig skulle behöva vara hemma o packa men kartongerna är SLUT :( så imorgon blir det att ragga lådor och ge gjärnet och slänga ner det som man inte behöver mere innan lasset går.

Sen så har vi ätit lite mat och bara degat i soffan med lördagsgodis för barnen och nu kikar jag på tv.

Ha en jätte bra kväll.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: