2009-11-01
 21:12:54

Tvätt o packdag

God kväll!

Imorse så gick Johan upp tidigt och körde Emma till jobbet var 5 grader kallt så hon skulle slippa gå i kylan o få sova en extra kvart :D Jag hörde dock inte när han gick men hörde när han kom hem sen kunde jag inte somna om låg o drog mig ett tag o Johan låg o läste bt sen gick vi upp och åt frukost och började greja här inne o jag satte igång att tvätta o har gjort hela dagen upptäckte att jag hade två stora fulla tvättkorgar inte konstigt att kläderna började ta slut för barnen. Sen efter vi packat lite lådor så gick vi ut och lekte i lekparken som är här i stan o barnen fick gunga och kastade sig i löven var himla kul att se dom greja självklart glömde jag kameran :( hade varit kul att ta lite kort där uppe men får bli en annan gång. Sen knatade vi iväg till willys för att köpa mera tvättmedel och hittade högrev på halva priset så idag ble det kallops på högrev var verkligen skitgott med ris och grönsaker till.

Joahn har även idag varit o bytt däck på det gamla parets bil för imorgon kommer snön säger dom överallt så bara att vänta o se om det går att cykla eller inte imorgon. Jag hoppas att det gör det för det sparar mig en massa tid på morgonen. Sen efter vi ätit middag så gick vi upp på övervåingen och Casper fick klippa sitt hår med hjälp av Johan och Emilia satt i badet undertiden och när Casper var klar så fick Emilia sällskap i badet, under tiden dom badade så klippte Johan sitt hår han var verkligen långhårig så nu har jag två skalliga barn haha skoja bara men med mindre hår i allaf all :D


Casper visar sin tröja mormor gjort  Nyklippt kille :D

Försökte lägga in mera kort men det fungerar inte :( får testa igen lite senare.

Ha en bra kväll nu ska jag kolla på projekt runnvway har sett den innan men finns ju inget annat o glo på.

Kram o hej.



Ida

Vilken fin kille!



PUBLICERAT: 2009-11-02, 12:04:32 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: