2009-11-13
 08:20:01

Varför har vi väntat så?!??

Hej igen

Jag blev bara så glad precis :D Det bubblar i mig av ren lycka tänk vad pengar kan göra igentligen och varför har vi dragit på det så himla länge och hankat oss fram på så himla lite?? Igår var vi ju på möte och skulle få besked på hur vi låg till kan ju säga att jag är glad över att vi gick dit. Hon lovade att vi skulle få in mat pengar på kontot idag och skulle ta resten av det vi ska få på tisdag på deras möte eftersom vi ansökt om lite mera än det vanliga. Så ja räknade med 500 kr att handla mat för snacka om att jag fick en chok när jag kollade mitt konto och det står 5000 kr :O men faskiken vad glad jag blev idag ska vi ägna famljen åt att skriva en lista över vad vi behöver ha åka till gekås imorgon och köpa kläder till barnen blir nog även julklappar då. Tack kommunen säger jag bara :D


Kram o hej så länge


Susanna

Skönt att det fixar sig. Kom ihåg bara att spara för ev oväntade räkningar el annat ;-) Kraam



PUBLICERAT: 2009-11-13, 13:47:47 | URL: http://kaweria.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: