2009-11-09
 11:15:41

varför kan jag inte sova !?

God middag!

Ja det är frågan jag ställer mig varje natt när jag ligger där o inte kan SOMNA sover jätte dåligt tar flera timmar innan jag somnar och har jag väl vaknat så är det svårt att somna om som när man tex måste gå upp till Emilia eller med Casper är inte kul att inte kunna sova man blir som i en dimma men antar att de är för att de är mycket som händer just nu o det gör även att jag får ont i magen o svårt att sova. Imorgon får jag besked på om jag fått min praktikplats eller inte o det behöver man ju inte gå o fundera på men det gör jag ändå på torsdag ska vi på ett viktigt möte och måste springa runt o samla in en massa mera papper suck dom är aldrig nöjda :S Imorgon ska jag även till tandläkaren och jag vill inte men jag måste så får se vad de landar på i pris för det kommer säkert att bli jätte dyrt. Nästa vecka är det med fullt upp med viktiga möten o hjärtläkar besök för Emilia samt möte på arbetsförmedlingen, jag har lättare att räkna upp dom dagarna som det inte är något på känns det som och jag känner att de har blivit för mycket tror jag för min del jag är nog på väg att gå in i väggen av all inre stress o sen flytten på det är ju något som hänger över en hela tiden.

Ja detta blev ju ett muntert inlägg eller inte. Nu ska jag greja lite här hemma innan det är dags att gå på ett möte på dagis o sen ta med sig busungarna hem för att leka o mysa hoppas dom är pigga idag o inte så sura som dom kan vara efter dagis men det förstår man ju eftersom det är fullt ös hela tiden på dagis.

Ha de så bra!
Kram.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: