2009-11-22
 22:44:13

Vilken jobbig dag o då menar jag jobbig

God kväll mina kära!

Ja vilken dag detta har varit började ganska bra imorse men tvingade iväg min kära man till vårdcentralen pga sin hemska hosta han gått med i flera veckor som har eskalerat massor i helgen o det slutade med att dom tror att han har en sjukdom som heter kol eller svininfluensan dom vet fortfarande inte för jag sitter här o väntar på att han ska höra av sig då han fortfarande är på akuten i borås som han fick åka till eftersom dom inte kunde avgöra vad det var när han var på vårdcentralen. Stackarn har suttit inne på akuten sen kl 13 idag o inte kommit ut ännu :(

Barnen har varit jobbiga och kännt att något varit fel för jag har gått o undrar och funderat hela dagen på hur min älskling har det där borta. Till råga på allt ramlade Emilia ner för halva våran trapp idag med men hon blev nog mest bara rädd hon rullade ner och casper hade öppnat girinden skulle bara gå ner o sätta på ugnen och under den tiden så hände det mycket, har gjort det flera gånger innan men idag tänkte han nog inte riktigt på vad han gjorde.

Nu sitter jag här o funderar på om jag ska lägga mig eller vänta på mitt hjärta men ska upp till praktiken imorgon o jag vet att jag borde sova men jag får vänta o se helt enkelt om han finns i sänge när jag vaknar.

Ha de jätte bra

kram o god natt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: