2009-11-07
 22:19:58

Vill Flytta NUUUUU!!!!

Kom på att jag glömde nämna när vi åkte till Timmele så åkte vi förbi våran nya lägenhet och den var helt TOM :O dom har ju köpt hus i Timmele och det åkte vi förbi nu och där hade dom flyttat in och deras bil stod parkerad utanför så på måndag får Johan ringa till hyresbolaget och fråga om dom har bisiktat lägenheten osv och när vi kan flytta in men nu längtar man massor när man vet att lägenheten står helt tom och det innebär att jag måste packa som en blådåre så vi hinner klart någon gång på måndag har jag inget direkt inplanerat så jag ska bjuda över svärmor och hjälpa mig rensa i barnens rum och ska även nu gå in på ikea och kolla efter den perfekta förvaringen och en ny säng som jag är övertygad om att Casper kommer att älska och som kommer att spara oss en himla massa plats.

Men jag vill inte bo här längre vill komma till det nya nu så man slipper bo i en ända röra :S

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: