2009-10-28
 20:16:21

Arg Emilia :S

God kväll!

Ja Emilia hon var inte glad efter vi hade varit ut efter vi ätit lunchen vi var till apoteket och hämtade pengarna vi fick tillbaka men för dom köpte jag Caspers movicol så nu har vi 3 kartonger tänkte det var bäst att passa på innan frikortet gick ut o det är imorgon så man får vara smart ibland :D Sen gick vi en runda på stan och funderade vad vi skulle hitta på Emilia var riktigt trött så försökte få henne o somna men hon vägrade sova så vi gick till lekparken och barnen lekte med alla gula löv som var på marken för det var verkligen inte lite löv glömde kameran hemma hade den med mig innan men när man vill ha den så är den inte med typiskt nog.Sen knatade Emilia iväg till gungorna som fanns i närheten och ville gunga hon är inte rädd för gungan alls jösses vad högt hon kunde gunga hon bara skrattade när jag puttade på Casper han gungade högt med dom tjöt av skratt båda två. Efter ett tags gungande så blev jag ganska trött i armarna så vi bestämde oss för att gå iväg till ica o köpa hem frukt för hade ingenting hemma. Emilia fick även en banan på ica ur korgen man får ta utav är himla bra när dom får äta en frukt då blir det mycket lugare i affären.

När vi kom hem fick Emilia något frispel hon var så himla arg hon bara skrek o hade sig inget blev inte alls bra hon skrek till o från i en timme men hon drog även min mobil i golvet så displayen sprack går väl o använda men ska se om jag kan sparka igång min gamla mobil kommer felmedelande på den hela tiden men jag får se om den startar har lagt den på laddning nu i alla fall. Efter vi ätit middag så gick vi upp till Emma en sväng blev bara en snabb visit barnen var trött o hade svårt för att lyssna fick i alla fall en god kopp the med bulle till var mums tack igen :D

Tog lite kort idag på barnen när dom höll på o lekte hemma i en kartgon såg himla skojigt ut.





Nu ska jag kika lite på tv o se vad kvällen har att vänta blir väl inget avancerat blir att sova tidigt ska lämna Emilia på dagis imorgon o sen vet jag inte vad jag o Casper ska hitta på. Förslag??

Kram



Ida

Vilka roliga bilder på barnen,dem ser ut att ha riktigt kul!



PUBLICERAT: 2009-10-28, 20:27:59 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: