2009-10-24
 09:11:09

Där fick jag så jag teg :(

God morgon!

Kan bara börja med att säga SHIT vilken natt Emilia hon vaknade vid 23 och när klockan var 06 så somnade hon om. Jag ska ALDRIG mera säga att hon sover bra för då kommer det tillbaka men 10 gånger värre. Hon har pratat skrattat och gråtit om vartanat ett tag låg hon o ropade NAPPI (napp) vid 03 så kom Casper in och sa mamma jag kan inte sova för Emilia pratar så och det kan jag förstå för hon var inte dikrekt tyst utan det var högsta volymen. Kan tänka mig att hon kommer att vara ganska trött idag hon sover ännu men ska snart väcka henne tänkte jag.

Idag så ska vi vara på dagis och hjälpa till med diverse sysslor Johan har redan åkt dit och är på möte och runt 10-10.30 så tänkte jag att vi skulle gå iväg dit ska göra lite varm choklad kan tänka mig att Johan behöver det eftersom det är ganska kallt ute idag. Så jag ska ta på barnen overall i alla fall Emilia och Casper får ha sina termobyxor. Säg igår i öb bladet att dom hade overall för 249 kr så imorgon när vi åker till husqvarna så ska vi stanna till på öb först och köpa en till honom eftersom det var så himla billigt.



Hörs senare.

Kram O Hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: