2009-10-09
 20:20:24

Fredag kväll

God kväll!

Vi var på familjecentralen till kl var lite efter tolv barnen var väldigt trötta o stirriga när vi kom hem så vi satte oss och kollade på barnkanalen en stund. Sen var det dags att sätta fart med att laga maten idag blev det rallargryta o ris mums. Det är köttfärs o vitabönor i tomatsås om ni inte vet vad det är för rätt jag pratar om det var flera år sedan jag åt det och det var himla gott och Casper mumsade i sig som tusan trodde att han skulle total vägra bara för att det var bönor i men han sa inget vi har aldrig ätit det hemma men på dagis vet jag att dom har haft det och han gillade tydligen det :D

Sen efter middagen så gick jag o Casper och badade och Johan tog med sig Emilia ut en sväng dom åkte till jobbet och grejade med något. Sen gjorde vi popcorn och hade lite fredagsmys vid en film på tvn. Passade på att filma barnen innan dom la sig dom var helt uppe i varv men av någon anledning kan jag inte bädda in filmer längre så jag skickar länken Här nu sitter vi och kollar på postkodmiljonären där alla vinner en massa pengar. Sen blir det nog idol för jag antar att det inte finns något annat att kolla på.



Ha en bra kväll

kram


Madeleine

Hej!! Han är mycket bättre idag:)

Hur är det med er då??



Kram



PUBLICERAT: 2009-10-10, 14:20:07 | URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Madeleine

Hej!! Han är mycket bättre idag:)

Hur är det med er då??



Kram



PUBLICERAT: 2009-10-10, 14:20:26 | URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: