2009-10-23
 08:10:13

Fredag morgon!

God morgon!

Vaknade med ett ryck av att Johan sa att klockan var 7.20 dom skulle vara på dagis när klockan var 8 så han fick lite brottom upp och väcka Casper som sa att jag ska väl inte gå till dagis mitt i natten :s sötnos. Men han ville i alla fall följa med till slut så för ca 20 minuter sedan så bar dom iväg till dagis. Jag har precis ätit frukost och Emilia hon sover fortfarande ska väcka henne snart ska bara ringa ett par samtal först är ganska bra om hon kan sova undertiden så jag slipper ha henne i famnen som hon gärna vill göra på morgonen sitta o mysa.

Idag ska jag o Emilia ta oss ner till bibblan för att skriva ut lite papper och sen fylla i dom o gå iväg och posta dom sen så har jag inte bestämt om vi ska gå till öppna förskolan eller inte det beror på om vi hinner och i vilken ordning vi tar papprerna. Kanske är bättre att ta de efter!? Ja vi får se hur jag gör. Är ganska facinerad av att Emilia faktiskt peppar peppar har sovit hela natten hela veckan kanske är trenden på väg att vända eller bara en tillfällighet det återstr o se hur helgen blir för de är då hon brukar att krångla lite.

Ikväll så ska vi nog kolla på en film och köpa hem lite hämtmat och bara mysa vet inte när vi gjorde det senast har igentligen inte råd till det men något måste man väl få unna sig någon gång ?? Funderar på om jag ska bege mig till systemet och köpa en flaka vin var inte heller igår om man säger så. Fast vi får se vad det blir kanske blir varken det ena eller det andra sånt som vi brukar planera det brukar inte bli så i alla fall för när kvällen kommer så är man så trött att man inte orkar sätta på en film.

Ha en bra dag.

Kramar


ida

Skönt att emilia sover bättre :)



PUBLICERAT: 2009-10-23, 21:02:58 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: