2009-10-06
 14:19:24

Fryser som attan

Hejsan!

Mötet som vi hade det gick väl bra men jag vet inte riktigt vad vi kom fram till men det visar sig vad det blir i slutänden och om det blir något överhuvudtaget för jag fattade inte riktigt. Men vi ska träffas på måndag och sen ska Johan träffa henne på tisdag nästa vecka sen får vi väl se om det blir något beslut eller hur det blir.

Efter det att hon varit här så gick vi ut o tog oss lite luft och gick o skrev ut ett papper på bibblioteket som jag har dragit på mycket men nu är det gjort och ska skicka in ansökan imorgon hoppas jag i alla fall. Sen var vi på apoteket och frågade vad Caspers medicin kostade och bad dom göra i ordning den så får vi försöka hämta den senare när Johan har kommit hem. Sen har vi ätit lite lunch blev räk/hummer soppa och plättar till lunch barnen åt så det sprutade ur öronen på dom. Emilia älskar verkligen soppa det kan hon äta gnaska mycket av utan att behöva truga eller hur man ska säga. Nu ska jag ta och aktivera barnen lite jag fryser som tusan så det blir till att hämta en tjock tröja för tog av mig den när vi kom in men nu fryser jag som attan.

Ha en bra dag.

Kram


Jenny

Hej vännen. Vad var det för möte? låter nästan lite läskigt när du skriver om det. Hoppas att Emilia börjar sova lite bättre. lycka till. många kramar



PUBLICERAT: 2009-10-06, 15:01:56 | URL: http://piglan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: