2009-10-01
 20:24:35

Fullt ös o bröllopsdag

God kväll!

Jösses denna dagen den bara försvann kan inte fatta att det redan är kväll. Gick upp vid sju imorse o grejade med Casper som ville ha frukost osv sen så satte barnen sig i badet och lekte där en bra stund sen när vi var klara så gick vi ner och barnen kollade lite på tv musses klubbhus gick på disney chanell och de gick hem hos båda två. Sen vid 10 ringde telefonen och det var Caspers dagis kompis mamma som ringde och frågade vad vi gjorde dagis hade stängt idag och dottern ville leka med Casper. Så sagt och gjort så började vi göra oss i ordning för att gå ut till ekhagen o leka var jätte fint väder ute men när vi väl var uppe i parken så började det ösregna barnen frös om händerna för jag hade inga vantar med mig vilket jag måste köpa med för dom har vuxit ur förra årets vantar. Tänk vad snabbt det blir kallt snart måste man nog börja ta fram vinterjackan ordentligt det räcker nog inte med en vindjacka längre inte när det är frost ute.

Så i stället för att vara i parken i ösregnet så gick vi hem till oss och åt lite lunch och barnen härjade runt :D Dom två komemr verkligen grymt bra överens med varandra o även Emilia o lillebror som är nästan lika gamla.Sen kom Emma förbi med Jonte som jag hade bestämt dagen innan sen under tiden när dom var här så ringde en annan kompis o frågade om dom fick komma upp men kände det var så himla mycket redan så hoppas ni inte tog illa vid er för ja de var fullt upp här :S men är kul med när det blir såna dagar som helt oplanerat blir bra hade inte en aning om vad vi skulle ha hittat på annars så det var en trevlig överaskning.

Idag firar vi även 4årig bröllopsdag tänk vad tiden går fattar inte att åren bara går o går o en annan blir bara äldre hehe. Nu ska jag kolla lite tv o umgås med Johan lite o vila mig ifrån förkylningen som jag har i kroppen.


Puss till dig min älskling vad gjorde jag utan dig <3

Kram o hej!


Ida

Grattis på bröllopsdagen,vad fina ni var på bilden!



PUBLICERAT: 2009-10-01, 21:01:50 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: