2009-10-27
 18:52:37

Gissa om jag är trött !?!?

God kväll!

Jag kan bara sammanfatta dagen som kanon var verkligen toppen att vara uppe i badhuset men gud så trött jag är nu. Har cyklat 1km och sen så vart de en promenad upp till badhuset o det var bara branta backar och Casper var trött när vi kom fram men farmor kom o hämtade oss på halva vägen för han orkade inte längre. Sen gjorde hon oss sällskap i badhuset för Casper frågade henne så snällt igår om hon ville följa med så kl 10.00 hängde vi på låset på att få komma in och det var ganska lagom mycket folk men vart mera när vi gick hem vid 12.30. Men i simhallen så simmade jag 750 m det var kännbart kan jag lova o sen att kunna hitta orken att cykla o hämta Emilia på dagis Casper han var med farmor på stan som skulle köpa present till till kusin Sandra som fyller år idag och hon ska åka till sthlm i ett par dagar för att gratta henne.

Tiden efter vi har kommit hem ifrån badhuset o dagis den har inte gått snabbt vill jag lova jösses vad tiden har gått sagta Casper fick även ett utbrott på 45 minuter bara för att han inte fick följa med på Sandras kalas och han saknade henne så mycket osv han kom på det helt plötsligt att han inte skulle få följa med men när vi är hos min mamma nästa gång tar vi nog oss en tripp till sthlm när vi ändå är så nära så slipper han bli så ledsen för att dom aldrig träffas han var verkligen helt otröstlig men han var säkert trött med har ju varit en intensiv dag för honom han var helt galen i badhuset. Nu ska jag sjunka ner i soffan o kolla lite på tv Johan ska iväg o handla lite mat sedan för det ekar tomt och jag orkar inte handla idag.

Ha en bra kväll.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: