2009-10-02
 08:16:02

God morgon

Hej på er!

Vilken natt jösses hoppas att det bara var en tillfällighet för detta tog nog musten ur mig hon har verkligen inte varit glad men vid tre somnade hon äntligen in ordentligt men då låg jag o var orolig för att Johan inte skulle komma upp till jobbet för han skulle vara där lite tidigare o lasta en chafför som skulle vara på jobbet kl 06 så han behövde komma dit lite tidigare så jag halvsov bara fram till att han skulle gå upp konstig man är.

Nyss ringde telefonen och det var tandläkaren ifrån Borås som ringde och sa att dom hade en tid idag kl 10 och typsikt så kan jag ju inte idag eftersom jag har möte med arbetsförmedligen kl 10.30 o det måste gå före om jag ska kunna komma igång med allt som står på agendan för oss. Men det är inte lätt att behöva förklara allt för tandläkaren för ja man skäms ju att de har blivit som det har blivit men nu ska det bli skönt att komma igång med det så på måndag ska jag dit kl 10.20 så hinner lagom lämna barnen på dagis o sen bege sig till dit. Så skönt att bollen är i rullning men jag kommer inte bli glad när man måste betala för det lär inte bli billigt detta men hon sa att man kunde göra upp en avbetalningsplan för ja har inte råd att betala en massa pengar på engång.

Efter mötet så får vi se vad som blir men kl 15 ska vi vara i Timmele ska bli kul Casper tjatar redan om att han ska åka dit.haha. Blir nog en promenad ut i det fina vädret om det håller i sig vill säga. Måste försöka gå o fixa mina glasögon med har tagit mina gamla nu och dom ser jag inte så bra i.

Ha en bra dag!
Kram


Ida

Vad jobbigt när man inte får sömn!



PUBLICERAT: 2009-10-02, 09:48:31 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: