2009-10-06
 20:49:40

Gud vad jag är trött!

God kväll!

Shit vad jag är trött men det är väl kanske inte konstigt att man är eftersom natten var som den var och jag hoppas ju att det blir bättre i natt för nu har vi lagt båda två senare och Emilia har inte sovit någon middag så det vore väl skam om hon inte sov hela natten. När Johan kom hem så gick jag o Emilia ut på stan och hämtade Caspers medicin så nu ikväll fick han första dosen så jag hoppas att det har effekt snabbt borde kanske öka mycket så att det kommer igång men jag vill inte slösa på medicinen heller eftersom den är inte billig och jag vet inte om det kommer att räcka tills vi får pengar nästa gång. Men det får tiden utvisa. Är så sjukt att man ska behöva tänka så hela tiden att man måste ligga ett steg före i tankegångarna hela tiden.

Efter vi varit på stan så gick jag o köpte hamburgerbröd Casper hade beställt hamburgare till kvällsmat idag igen.hehe. Men det är gott så man ska inte klaga =) Sen gick jag upp o duschade fick sällskap av Casper blev lite cchokad när han kom in i badrummet helt naken :S frågade honom varför har du inga kläder på dig, jag ska duscha med dig. Så det slutade med att jag fick sällskap men det gör inget är så himla van att han duschar med mig han vill gärna göra det o det gör som sagt inget. Sen när jag var klar så fick Casper o Emilia bada tillsammans en stund innan läggdags så nu sover mina troll och jag o Johan sitter och knåpar med ett cv som jag ska söka jobb på lidl för såg att dom hade en anons ute på ams hemsida och det har legat där väldigt länge.

Ska ni återgå till det men ha det så bra.
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: