2009-10-30
 13:16:08

Hej alla glada

God middag!


Imorse vaknade jag med världens magont låg o vred o vände på mig i sängen tusen gånger till slut var det dags att gå upp för jag stod inte ut med det. Har fortfarande ont i min mage men vet inte riktigt vad det beror på. vid 9.30 gick vi till familjecentralen och var hemma igen när klockan var runt 12 sen har vi inte gjrot  så mycket bara varit inne har lagat mat som vi ska äta när Johan kommer hem ifrån jobbet först ska vi ta en sväng till lidl och köpa vitlöksbröd och ta en promenad förbi systemet och köpa en flaska vin till ikväll tänkte att vi skulle ha en mysig hemma kväll med bara jag o Johan vi har några filmer att kolla på som jag hoppas att vi kan kolla igenom ikväll dom tar lite plats i datorn om man säger som så.

Ha en bra dag ska ta en arg Emilia

Kram o hej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: