2009-10-14
 23:04:55

Influensavaccinet Pandemrix

Hej!

Alltså jag har suttit och funderat halva kvällen på biverkningar osv på detta vaccinet och jag vet varken ut eller in en del säger att man inte ska ta det pga alla biverkningar och en del säger att de inte är så farligt och jag vet varken ut eller in. Är influensan så svår som det sägs att den kommer att vara och varför vaccineras inte barn under 3 år i vanliga fall om dom inte tillhör riskgruppen. Mina barn tillhör ju riskgruppen båda två och jag vill verkligen inte att dom ska gå och bli sjuka bara för att man är rädd för att ta vaccinet varför kan man inte få bra information om hur det verkligen ligger till har sökt runt på olika ställen och står ju olika överallt.

Ja det får bli morgondagens bekymmer nu väntar sängen lika sent som vanligt suck.Imorgon ska jag sitta på möte mellan 9.30 till 12.30 hoppas att man lär sig något bara.

Ha de bra

kram


sofia

Ian är med i risk gruppen det bästa du kan göra är att prata med din barnsläkare han ger dig svar på dina frågetecken och kan även säga vad den tycker du ska göra. Man blir helt korsad ska man eller inte men man vågar inte chansa heller när de ligger i risk zonen heller ... Kram sofia



PUBLICERAT: 2009-10-15, 17:19:02 | URL: http://klantfia.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: