2009-10-16
 19:06:22

Jag fattar inte vart dagarna tar vägen?!??

God kväll!

Ja dagarna dom bara rinner iväg fattar inte vart dom tar vägen. Gör du det? Barnen tar verkligen all tid när dom är hemma ifrån dagis och när dom är på dagis så har jag en massa möten och att packa kartonger. För nu är det snart bara 1 månad kvar tills vi ska flytta känner paniken växa i mig HJÄLP måste packa. Har i alla fall idag börjat packa vitrindelen på bokhyllan o shit vad glas vi har måste jag säga funderar skarpt på om vi behöver ha allt det vi har :S

Imorse så låg vi i sängen alla 4a och jag låg och tittade ut genom fönstert så ser att att snön börjar falla sakta men säkert ner och det blev bara mer o mer. Så efter vi hade duschat hela familjen och gjort oss färdiga med frukost så begav vi oss ut på uteplatsen Casper var galen i snön och Johan han kastade snöbollar och Emilia hon plaskade o gejade som tusan hon bara skrattade när hon såg snön hon var ju så liten förra året så hon kommer inte ihåg snön så iår tror jag hon kommer att tycka de är jätte skoj =) Sen tog vi en runda på stan och kikade lite sen gick vi bort till Lidl och köpte blöjor till Emilia blev ett litet paket eftersom det sinar i kassan tur att det kommer påfyllning på tisdag men är ganska långt till dess. Sen gick vi hem och hämtade våra pantburkar och åkte ut en sväng till coop bygg som hade något där man fick måla teckningar och sätta upp på en lina i taket och skriva namn o telefon nummer och det gjorde vi. Sen begav vi oss hemåt idag för att börja med maten.

Sen har vi inte gjort jätte mycket mera har bara varit inne och jag har packat och tvättat ska nu återgå till packadet för Johan är och kör Emma till Blidsberg så jag vet inte hur länge han blir borta men när han kommer hem så ska vi kika på Johan Falk filmerna hoppas jag om vi orkar.

Ha en bra fredags kväll. Lägger ut lite kort senare för nu fungerar det inte :(

Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: