2009-10-02
 22:07:57

Just nu är det verkligen fullt upp

God kväll!

Denna dagen den försvann i en faslig fart men det är ju kul med när dagarna går men samtidigt så är det inte kul att dom bara försvinner heller för det går alldeles för fort. Men efter jag hade varit på mötet som gick bra så gick vi ut på en promenad Casper fick cykla och sen var de hem att fixa i ordning lite lunch i magarna o Emilia sov middag i 1 timme när hon hade somnat så ringde telefonen o ida o ove kom upp med tim o lekte en stund sen var det dags för oss att bege oss till Timmele och hälsa på dagis kompisen. Där har vi tillbringat hela eftermiddagen med gott fika o god mat barnen härjade runt som tusan och vi gick ut en sväng i det höstliga soliga vädret som sanbbt försvann och blev kallt o burrigt så vi gick då in och fortsatte att umgås inne :D

När klockan halv nio kom vi hem innan för dörren här hemma så var bara till att slänga barnen i säng och nu sover dom gott i sina sängar utan protester Emilia somnade som en sten o det gjorde även Casper han sa innan han la sig mamma jag kommer att somna jätte jätte snabbt han var nog trött eftersom han sa så. Nu ska jag o Johan kolla på män som hatar kvinnor för imorgon ska vi på bio och se flickan som lekte med elden och dom filmerna hör visst ihop visste inte jag när jag bokade biljetterna men det gör inget.hehe. Imorgon blir det även fyndmarknaden och sen så blir det lugnt tills kvällen för jag känner mig riktigt dassig i min näsa just nu hostar o grejar som en galning önskar bara att de kunde vända snart så man slipper gå o känna sig häning hela tiden.

Ha en bra kväll.

Kram Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: