2009-10-19
 22:32:15

Känner mig låg

God kväll!

Denna dagen vart tog den vägen?? Ja jag vet faktiskt inte jag har packat lite lådor o sen kom svärmor på en fika och lånade telefonen och grejade lite saker åt henne på datorn. Sen var det dags att hämta barnen på dagis och när vi kom hem så satte dom sig och kikade på meckar micke på film ett litet tag och åt lite frukt och sen så var det dags att börja med maten och äta blev köttfärs och ris räster från igår orkade inte ställa mig o koka ny pasta när det fanns så mycket ris kvar bara dumt att slänga det.

Sen gick vi upp på övervåningen och lekte med lego och inväntade Johan som var och körde saker till sopptippen efter jobbet så han var hemma när klockan var 17.30 sen så har vi inte gjort något vettigt alls kollat på tv och bara varit känns det som. Jag känner mig extremt låg just nu jag kan inte säga varför för jag vet inte men det brukar jag alltid göra när det närmar sig att man får pengar och hur man ska lyckas lösa en månad till. Känns hemskt jag orkar inte ha de så här längre jag hoppas verkligen att de blir bättre efter vi har flyttat och att jag får någon form av inkomst för detta tär på mig att inte veta hur det ska lösa sig osv. Sen måste barnen ha mediciner som vanligt varje månad och vad ska man prioritera bort att inte köpa mat eller mediciner vilket är bäst :S jag verkligen HATAR detta. Imorgon ska jag tåga upp till social kontoret och hämta papper o lämna in för att söka bistånd o be en bön att de hjälper.

Nu ska jag gå o lägga mig om jag nu kan sova har haft svårt för de den senaste tiden vaknar mitt i natten och har svårt att somna men är väl bara för att de händer så mycket runtomkring mig hela tiden.

Ha det så bra

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: