2009-10-21
 19:19:45

Kväll o mörkt

God kväll!

Jahopp då var det kväll igen vart tar dagarna vägen?? Fast denna dagen har varit ganska lugn har inte hittat på något överdrivet avancerat annat än att vara till barnmotagningen och sen handlat lite. Barnen var riktigt trötta Emilia hon satt nästan o sov i soffan när klockan var 18 men det är ju lite tidigt att somna så vid 18.45 så fick hon gå o lägga sig och när Casper kom in 5 minuter efter så sov hon redan o snarkade högt :D

Det är verkligen mörkt ute tänk hur det kommer bli efter helgen eftersom man ska ändra klockan på söndag måste komma ihåg det för annars så kan det bli jobbigt att vakna till en chok på morgonen av att klockan faktiskt inte är de man tror och vi ska iväg på söndag med och hälsa på ett par vänner i Husqvarna tror jag i alla fall om inget annat har inträffat måste smsa o fråga så hon inte fått sin bebis i magen :D Men det är 4 år sedan vi var där kommer inte riktigt ihåg om Casper var född när vi var där och vid närmare efter tanke så var han inte det för kommer ihåg nu att hon fick typ 1 vecka efter vi varit där. Ikväll blir det inget avancerat har haft huvudvärk hela dagen o den finns där ännu så nu ska jag lägga mig i soffan jämte Johan o bara slappa. Imorgon ska jag på möte med arbetsförmedlingen igen och få tips på hur man ska skriva ett cv men jag tycker att jag har kommit ganska bra påväg så jag tror att jag kommer låta det vara så. Imorgon borde jag även få besked på den praktikplatsen som jag sökt hoppas ja i alla fall.

Ha en bra kväll o hoppas att ni får en bra dag imorgon.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: