2009-10-14
 19:28:59

Läkar besök o städning

God kväll!

Denna dagen har varit kämpig på många sätt jag är så sjukt trött just nu vet inte varför men ja det är väl bara för att Emilia är vaken så mycket just nu :( Läkar besöket gick bra i Borås dom hade inget att klaga på direkt för utom Emilias munmotorik som inte är riktigt som den ska hon har tungan mycket utanför munnen o har den öppen väldigt mycket o det har hon alltid haft och det är tydligen bara för att hon är slapp i muskelaturen i munnen. Så vi ska träna henne o göra olika ljud och att hon får dricka i sugrör och blåsa på saker och såna övningar. Dom skulle även skicka några övningar till dagis som dom kunde göra i grupp om inte EMilia ville göra dom själv. Sen tyckte läkaren att vi skulle kontakta barnpsykologen för Emilias sömn problem och se om hon hade några tips o råd så jag ska fråga på bvc på fredag när vi ska till öppna förskolan.

Efter vi kommit hem så gick jag o barnen ut en sväng till bibblan o lämnade tillbaka böcker fick även med mig några hem igen men blev bara 4st denna gången hinner ju inte läsa alla böcker om man lånar en massa. Sen åkte vi och grejade hos paret vi brukar hjäpa med lite saker var längesedan vi var där nu men vi har inte haft tid heller direkt.Nu har barnen somnat och jag sitter o surfar på Johans dator för att de om den fungerade eftersom sladden brann upp häromdagen och idag kom den nya hem på posten datorn verkar inte ha tagit någon skada utav det hela och fungerar som den har gjort innan. Nu tänkte jag sätta mig och kolla vidare på tvn är ett bra natur program på nature som handlar om giftormar tycker jag var intressant så ha en bra kväll.

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: