2009-10-12
 21:17:27

Måndag kväll!

God kväll!

Denna dagen har bara farit iväg med en farlig fart vaknade med ett ryck imorse av att Casper vaknade kl 7.45 och barnen skulle vara på dagis 8.20 för det var fotografering idag blev lite panik eftersom Emilia sov fortfarande men kl 8.30 så var vi på dagis i alla fall. Casper låg hos mig i sängen och han gosade verkligen in sig hos mig jag valnade till och han låg nästan på mig men det är mysigt det med men man får ju inte plats i sängen men att han vaknade kan jag förstå eftersom Emilia har varit vaken o gapat o skrikit halva natten dom sa på dagis att hon var trött idag hon somnade på engång när dom la henne vid lunchen.

Kl 10 hade jag besök av en dam och imorgon ska Johan träffa henne på kontoret och så hoppas jag att de tär färdigt snart så vi vet vad som händer om det går igenom eller inte för är ju himla jobbit att håll på o greja o inget händer eller att det tar en evighet. Kl 11 ringde Emma och frågade om jag ville följa med på stan o det gjorde jag hon var in på guldaffären o på lindex sen bjöd hon mig på pizza var så gott =) Sen var dom kvar här medans jag hämtade barnen och så lekte dom när vi kom hem sen har jag inte gjrot mycket bara sitter här o ugglar känner mig rastlös fast helt slut samtidigt så jag tror att jag ska packa ihop min säck för idag och go o lägga mig först ta en dusch behöver tvätta håret.

Ha en bra kväll/natt.

Kram


Ida

Skönt med en tur på stan utan barnen :)



PUBLICERAT: 2009-10-13, 09:20:07 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: