2009-10-07
 20:37:45

Monster ??

God kväll!

Ja mina barn har klättrat på väggarna idag hjälp säger jag bara :S Casper han är värre än värst just nu men det går väl över eller så är det medicinerna som han proppar i sig just nu pga astman. Han är så himla oförsiktig han gjorde en kullerbytta i soffan innan och landade mellan bordet och soffan precis vid det vassa hörnet han höll på o få det i ögat och det hade inte gått bra :S Men vad ska man göra när man säger nej nej flera gånger och tar bort honom därifrån. Tips??

Emilia hon fick något frispel efter vi ätit kvällsmat hon skulle bita mig hoppa in i diskmaskinen stänga luckan o ja allt :S höll på o få ett nervsammanbrott när Johan kom hem innanför dörren 17.30 så stod jag o torkade köksskåpen från golv till tak bara för att inte få ett sammanbrott var helt slut med andra ord när Johan kom hem. Vi var ner till familjecentralen en stund så barnen fick leka av sig ett tag sen kom svärmor på besök och lekte med barnen medans jag vek en massa tvätt hade hur mycket som helst och nu har jag även en massa tvätt som måste tvättas för har 2 fulla korgar :( men har inget tvättmedel så måste ut o köpa det först och vill helst till Borås och köpa en stor kartong den räcker i 2 månader en kartong räcker typ 2-3 gånger så det är ju lite skillnad. Imorgon ska jag på möte och lämna barnen på dagis sen vet jag inte riktigt vad som händer blir nog att jag köper tvättmedel samtidigt så jag kan tvätta innan helgen.

Ha det bra.

Kram


Ida

Det är jobbigt med barn med astma,Wille har också det. Hehe ja man får tvätta väldigt ofta med två små barn.



PUBLICERAT: 2009-10-08, 21:23:51 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: