2009-10-13
 11:12:05

Nu är det verkligen vinter

God middag!

Jösses vad det är kallt här inne och ute är det bara 3 grader man fryser ju ihjäl speciellt när dom inte har satt på värmen här inne så nu ska jag gå o skruva upp alla elemnet bara för att se om det händer något o sen ringa till hyresbolaget och fråga när dom ska sätta på det för är ju inte meningen att man ska frysa ihjäl. Imorse så snöade det här och nu förstår man att det faktiskt är vinter o det kommer inte att vända mera än p åett bra tag. Idag blev det full vinter mundering till barnen i alla fall med vinterjacka och täck byxor o vantar så jag hoppas att det håller sig o så att dom inte fryser sen när minus graderna kommer men då kommer det nog bli tjockare overall til barnen Emilia har ju en så fin som hon fick när hon fyllde år och Casper ska få en när vi ska åka till Ullareds gekås i slutet av månaden om pengarna räcker till Johan sa att han skulle jobba extra så vi skulle få in lite mera pengar o de känns ju bra men inte kul heller för honom vet att han pratade om att i helgen skulle han jobba om han fick :( Jag tror faktiskt att ja o barnen ska gå till simhallen då en sväng om han ska jobba för det var längesedan ska se o mman får med sig någon so mvill bada med =9

Nu ska jag ställa mig och börja packa lite lådor ifrån bokhyllan och sätta på tvn o kika samtidigt så man har lite underhållning här i alla fall =) Ikväll är det gympa för Casper så ska vara med honom där uppe o Johan ska köra Emma o handla under tiden så denna dagen kommer att försvinna den med antar jag i ett naffs

Ha en bra dag

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: