2009-10-10
 22:46:46

Oj vart tog dagen vägen??

God kväll!

Denna dagen den bara rann iväg men det har varit en bra dag men Casper han vaknade på fel sida imorse så han har grinat och grejat hela dagen för ingenting och varit helt hopplös han vägrade lyssna han klättrade i soffan som om det vore en klätterställning. Efter vi ätit frukost imorse så begav vi oss ut det var en hel del grejer på stan och en loppis som vi kikade på åkte sedan o köpte lite potatis och morötter. Sen vid 12.30 åkte Johan o Casper på kalas hos en dagis kompis sen satte jag fart med att börja tvätta och städa vid 13 kom svärmor och lekte med Emilia så jag kunde röja allt klart utan att behöva fundera på vad Emilia hittade på för hyss. Sen vid 14.30 gick vi ut och gick kollade i skylt fönster och gick nere vid strandpromenaden och kollade på ribbbåtarna som höll på o lekte ute på sjön jösses vad dom höll på o grejade.

Sen när vi var på väg hem så somnade Emilia i vagnen var ju inte så lyckat men hon måste ha varit trött eftersom hon inte sover någon middag längre. Så hon fick sova en liten stund i vagnen och sen bar jag in henne o la henne inne en stund på golvet i Caspers säck.  Sen kom Casper o Johan hem sedan åt vi lite mat och sen så började jag rensa i bokhyllan på saker som skulle slängas så nu är allt rensat så nu är det bara dags att lägga det i kartonger och det får bli imorgon kväll eller på måndag. För imorgon får vi besök av ett par vänner ifrån Husqvarna som vi inte har träffat på 4 år ska bli så kul. Dom kommer nog vid 13-14 tiden så innan det så vet jag inte riktigt vad vi ska göra är det väder kanske vi går ut en sväng.

Nu ska jag sova god natt.
Kram


Ida

Roligt att träffa gamla vänner :)



PUBLICERAT: 2009-10-11, 09:58:18 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: